البحرين
Select location
جميع الأقسامDropdown arrow

E-commerce Business Assistant

دينار 80 - دينار 98
المنامة، محافظة العاصمة
منذ 1 شهر
التفاصيل
مستوى الخبرةمبتدئ
المستوى التعليميدبلوم
نوع العملدوام جزئي
نوع مكان العملعن بُعد
الوصف
Part-Time E-commerce Business Assistant Location: Bahrain (remote work or on-site, depending on your preference) Job Responsibilities: Purchasing: Oversee purchasing of products based on inventory levels, ensuring cost-effective sourcing from suppliers. Inventory Management: Maintain accurate and updated records of inventory levels, manage stock, and coordinate with suppliers for restocking. Delivery Arrangements: Coordinate with shipping and delivery services to ensure timely dispatch and delivery of products. Website Management: Upload new products to the website, update existing product listings with descriptions, images, and prices, and ensure the site is accurate. Customer Service: Handle customer inquiries related to orders, inventory, and delivery issues. Sales Monitoring: Monitor sales trends and adjust inventory and purchases accordingly to maximize profit and reduce waste.
الموقع
البحرين
Map placeholder
رقم الإعلان 105387129
الإبلاغ عن هذا الإعلان
وظائف مماثلة
هذا الإعلان لم يعد متوفراً
نصائح لسلامتك
  • اجتمع بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك اصطحب احد ليرافقك
  • تفقّد المنتج جيداً قبل شرائه
  • لا تدفع أو تحول المال مسبقاً وتاكد من الغرض
اعثر على أفضل الصفقات على دوبيزل
حمّل تطبيق دوبيزل الآن!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery