البحرين
Select location
جميع الأقسامDropdown arrow

E-commerce Business Assistant

دينار 80 - دينار 98
المنامة، محافظة العاصمة
منذ 1 يوم
التفاصيل
مستوى الخبرةمبتدئ
نوع العملدوام جزئي
المستوى التعليميدبلوم
نوع مكان العملعن بُعد
الوصف
Part-Time E-commerce Business Assistant Location: Bahrain (remote work or on-site, depending on your preference) Job Responsibilities: Purchasing: Oversee purchasing of products based on inventory levels, ensuring cost-effective sourcing from suppliers. Inventory Management: Maintain accurate and updated records of inventory levels, manage stock, and coordinate with suppliers for restocking. Delivery Arrangements: Coordinate with shipping and delivery services to ensure timely dispatch and delivery of products. Website Management: Upload new products to the website, update existing product listings with descriptions, images, and prices, and ensure the site is accurate. Customer Service: Handle customer inquiries related to orders, inventory, and delivery issues. Sales Monitoring: Monitor sales trends and adjust inventory and purchases accordingly to maximize profit and reduce waste.
الموقع
البحرين
Map placeholder
رقم الإعلان 105387129
الإبلاغ عن هذا الإعلان
نصائح لسلامتك
  • اجتمع بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك اصطحب احد ليرافقك
  • تفقّد المنتج جيداً قبل شرائه
  • لا تدفع أو تحول المال مسبقاً وتاكد من الغرض
اعثر على أفضل الصفقات على دوبيزل
حمّل تطبيق دوبيزل الآن!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery