الوصف
Please send your CVs to [redacted email address] or Whatsapp (عرض رقم الهاتف)
• Immediate Hire required
• Must have minimum 2 years of experience as a clearing agent
• Process and follow up of visas, transfers, labor cards.
• Resolve all issues and obtain approvals related to new and renewal of trade licenses.
• Monitor the change in local laws and maintain contacts within the regulatory ministries.
• Representing the company/client within the Public and Private authorities, Ministries and Embassies.
• Ensuring all information processed during submission is correct and accurate
• Handle and follow all employees' relevant applications within and not limited to Ministry of Labor, GOSI, LMRA, MOI, and any Government related offices.
• Process knowledge in license renewals and amendments.
• Good knowledge of the procedures and processes of the Bahraini labor and regulatory laws.
• Excellent Arabic and English communication skills.
• مطلوب التوظيف الفوري.
• يجب أن يكون لديك خبرة لا تقل عن سنتين مخلص حكومي.
• معالجة ومتابعة التأشيرات والتحويلات وبطاقات العمل.
• حل كافة المشاكل والحصول على الموافقات المتعلقة بالرخص التجارية الجديدة والتجديدية.
• مراقبة التغيير في القوانين المحلية والحفاظ على الاتصالات داخل الوزارات التنظيمية.
• تمثيل الشركة/العميل لدى الهيئات العامة والخاصة والوزارات والسفارات.
• التأكد من أن جميع المعلومات التي تمت معالجتها أثناء التقديم صحيحة ودقيقة
• التعامل مع ومتابعة جميع الطلبات ذات الصلة للموظفين داخل وزارة العمل، والتأمينات الاجتماعية، وهيئة تنظيم سوق العمل، ووزارة الداخلية، وأي مكاتب حكومية ذات صلة على سبيل المثال لا الحصر.
• المعرفة العملية في تجديد الترخيص وتعديلاته.
• معرفة جيدة بإجراءات وعمليات قانون العمل البحريني والقوانين التنظيمية.
• مهارات الاتصال العربية والإنجليزية ممتازة.